Galleria Sculptor avaa ovensa porrastetusti 22.5. alkaen

Tuuli Saarekkaan ja Erkki Nampajärven näyttelyt nähdään Sculptorissa 22.5.–14.6.2020. Toukokuussa gallerialla voi käydä katsomassa näyttelyt sopimukseen mukaan aukioloaikojen puitteissa ja 1.6. alkaen olemme jälleen normaalisti auki.  Yleisölle avoimia avajaistilaisuuksia näyttelyihin ei järjestetä toistaiseksi.

Tärkeää tietoa vierailijoille:

Toukokuun ajan toimimme noudattaen 10 hengen kokoontumisrajoitusta. 22.5.–31.5. näyttelyvierailusta tulee sopia etukäteen joko soittamalla tai laittamalla sähköpostia gallerialle, jotta voimme varmistaa että tilassa ei ole useampi henkilö samaan aikaan. Näyttelyn voi käydä katsomassa gallerian aukioloaikojen puitteissa. Myös gallerian ovelta voi tiedustella tilannetta, ja tulemme avaamaan sinulle oven.

Ohjeet vierailuun löytyvät gallerian ulko-ovesta, josta löydät myös numeromme.

Kiinnitämme erityistä huomiota koronaepidemian aiheuttamaan tilanteeseen ja kaikkien turvallisuuteen: huolehdimme gallerialla turvaväleistä, käsihygieniasta ja huolellisesta siivouksesta. Pyydämme asiakkaita huomioimaan 2 metrin turvavälin muihin vierailijoihin ja henkilökuntaan. Jos tunnet olosi kipeäksi, jätäthän silloin näyttelyvierailun väliin.

Maalis-huhtikuulta peruuntuneet Noora Nio-Jussin ja Salla Vapaavuoren näyttelyt ovat siirtyneet kesälle. Näyttelyt ovat esillä 18.6.–12.7.2020. Huhti-toukokuulta peruuntunut Anni Laakson näyttely siirtyy ensi vuoden kevääseen 2021.

Näyttelyt ovat avoinna: ti–ke 12–17, to 12–19, pe 12–17 ja la–su 12–16

Puh. 010 248 1580, galleria.sculptor@sculptors.fi